Sahabat

Halaman

01 Oktober 2013

Dikala Kebosanan...

By Dalia Hassan at Selasa, Oktober 01, 2013

Assalamualaikum wbt....

Dikala dan ketika ni sebenarnya aku berada didalam dewan serbaguna ipd, mesyuarat bulanan pegawai awam dengan bahagian pengurusan.. bosan dan mengantuk... bosan disebabkan perkara yang sama dibangkitkan setiap bulan.. tu yang jadi mengantuk, dengar benda yang sama jer...

Sementara isi masa terluang ni, aku nak cerita skit tentang si Minah dan anaknya, Totot.. Minah dan Totot ni la yang membuatkan cuti hujung minggu aku tak keruan asyik terfikirkan mrreka berdua ni dah makan ke belum... disebabkan mereka juga aku gagahkan 36km pergi balik dari rumah ke opis pada hari minggu untuk memberi makan, takut kelaparan...

Jomla aku kenalkan si Minah dan Totot...



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review