Sahabat

Halaman

22 Mei 2012

Saya Demam ~

By Dalia Hassan at Selasa, Mei 22, 2012
Saya demam... Semalam pegi klinik Doktor bagi saya dua hari MC... Harap2 esok dah ok sebab dah dua hari juga saya tak pegi training futsal. Sabtu ni dah game... Harap semuanya ok. Sekian.




Alia : Pagi2 lagi aku sms bosku Baim Wong celup, bagitahu dia yang aku tak dapat datang keje sebab tak sihat.. Then dia reply sms aku, suruh aku pegi klinik, cek sebab dia tahu aku mmg beberapa hari sebelum tu memang dah tak sihat. So aku cuma jawab ok sebab memang aku memang dah berniat nak pegi klinik... Takut jugak sebab lama sangat aku demam. Pastu dia hantar sms smiley tanda mengejek... Sakit kepala, malas aku nak reply sms bos sewelku tu.., then dia hantar lagi satu smiley... Aku buat bodo je... Balik dari klinik, aku sms dia bagitahu yang aku dapat MC 2 hari... Dia bleh balas, kata mengada ngada... Aikkkk? Tadi dia yang beria suruh g klinik... Alaaaa... Tapi aku tahu... Dia memang dengki kat aku... Tapi... Ada aku kesahhh?

1 comments:

Dalia Hassan berkata...

Terima kasih armouris... Erm. Nampaknya mmg kena beli satu bantal tu... Mesti nyenyak tidur nanti....

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review