Sahabat

Halaman

11 Mei 2012

Check List

By Dalia Hassan at Jumaat, Mei 11, 2012
Assalamualaikum wbt...

Esok aku akan terbang ke Bandung, flight 6.25pm.. Tp setakat ni, satu apa pun aku tak siapkan lagi... Langsung x packing apa pun.. Ok2.. Aku nak senaraikan apa yang perlu aku bawa utk esok..

1~ Passport
2~ Jutaan Rupiah (wah! Aku jutawan)
3~ Pakaian secukup rasa (luar dalam)
4~ Kamera dan charger
5~ Blackberry, galaxy tab dan charger
6~ Ubat gigi, berus gigi.. Yg lain beli kat sana la..
7~ Owh! Jangan lupa bawak senarai barang2 yang dipesan oleh kawan2.. Sampai sana nanti takut aku lupa..

Ok. Tu je rasanya... Dah, aku nak pegi kumpulkan semua barang2 ni, nak masuk dalam beg.. Packing.. Geng2 lain semua dah packing dari minggu lepas.. Aku ni je yang malas skit.. Buat saat akhir.. Harap2 xda yang tercicir...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review