Sahabat

Halaman

29 Mei 2012

Jalan - Jalan Cari Makan : Sirloin Steak @ Victoria Station

By Dalia Hassan at Selasa, Mei 29, 2012
Assalamualaikum wbt...



Ya. Hari ni awal2 lagi aku dah plan nak makan apa petang nanti. Aku betul2 teringin nak makan steak, tak kiralah apa steak pun.. bukan mengidam, tapi teringin... ;)

Akhirnya.... petang lepas habis waktu kerja, aku dengan bff aku, Linie terus ke Victoria Station Taipan untuk menikmati steak yang aku dan dia idamkan sejak tadi... Dan gambar kat atas ni, pembuka selera kami sebelum steak kami sampai...

Tuuuuuu dia... Flambe Green Pepper Sirloin.... yang sebelah sana tu Linie punya...VS T-Bone... Memang sedap walaupun tak dapat tanding dengan Tenderloin Steak yang aku makan di The Valley, Bandung...

RM164.15... untuk dua orang makan... okaylah.. asalkan hati puas.. hehehe..

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review