Sahabat

Halaman

12 Mei 2012

Badminton Punya Hal....

By Dalia Hassan at Sabtu, Mei 12, 2012

Hai..

Dah dekat kul 1.15am tapi aku masih tak boleh tido bila memikirkan pasal badminton.. Kenapa dengan badminton? Erm. Badminton adalah antara sukan yang aku minat selain bola tampar dan futsal.. Tak adalah pandai sangat, tapi boleh la sikit2 setakat nak main ketuk ketuk shuttlecock tu.. Pernah wakil uitm segamat dalam karnival sukan mahasiswa uitm zaman kegemilangan aku dulu.. Aku main badminton ngn bola tampar (wah~poyo jek nak bagitahu) Tapi sekarang skill tu memang dah tak ada dah.. Bentuk fizikal pun dah berubah, makin membesar.. Tapi minat kat badminton tu tetap ada..

Ok sambung cerita asal.. aritu masa aku bersiap2 nak balik rumah, cik zul datang jumpa aku.. Aku kenal dia ni pun sebab dulu aku rajin jugak petang2 turun dewan untuk main badminton.. Dari situ la aku kenal dia.. So dia datang jumpa aku, pinang aku untuk main badminton Piala Dato' KP bagi kategori wanita, wakil ipd kitorang.. Sangat excited, so dia ambil nama penuh aku ngan kak wani untuk bagi pada sm supian, untuk keluarkan semboyan.. Mula2 cik zul bagitau aku tournament tu start 16hb-18hb kat shah alam.. So, fikir sempat la aku ngan kak wani balik dari bandung... Rupanya tournament tu start 14hb.. Adoi.. Frust rasa. Memang kempunan la nak masuk..

Then tadi, pas aerodance kat dewan, aku lepaskan gian jap main badminton (sebelum sambung g main futsal) kebetulan sm supian pun ada, berborak ngan dia jap.. Dia pun rasa cam ralat coz kitorang tak dapat join.. Pastu dia cakap, tahun ni mewah skit, jersey dapat sorang 6 helai.. Tahun lepas cuma 3 helai je sorang.. Peh! Rugi rugi.. Takpe la.. Tahun depan masih ada lagi.. Huhuhu!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review