Sahabat

Halaman

30 Oktober 2011

Perabih duit @ Lowyat Plaza

By Dalia Hassan at Ahad, Oktober 30, 2011
Haaaaaaa! Misi menghabiskan duit (asben aku) di Lowyat Plaza, KL.. Plan asal cuma nak survey harga laptop kat sana coz my mom in law suruh kami tengok2kan harga, dia nak beli laptop yang bajetnya lebih kurang RM1400.. Komputer kat rumah tu dah uzur, tu yang mak mertuaku nak ganti baru.

Tapi, bila dah sampai sana, rambang mata jadinya.. Mulalah rasa macam nak beli itu dan ini.. Setelah dapat membodek encik asben yang memang senang digoda oleh aku, berjaya jugak aku beli GPS yang murah untuk letak kat kereta aku, kamera Canon untuk kegunaan aku juga serta pendrive Sony 8Gb.. Hehehe..


Thanks abang.. Mmuaaaahhhhxx! Pasni belikan Ya Ipad2 pulak ekkkk.. :p

2 comments:

shahazrin berkata...

wah.... best la encik asben

Dalia Hassan berkata...

heheheh... bukan selalu pun dapat ketuk encik asben.. sekali sekala.. :p

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review