Sahabat

Halaman

04 Oktober 2011

Hari Ini : 4 Oktober 2011

By Dalia Hassan at Selasa, Oktober 04, 2011
Assalamualaikum semua...

Takder cerita sangat hari ni.. Ditambah plak dengan kemalasan aku yang semakin menjadi2 untuk menulis.. Baca jer la apa yang ada k.. Ngeh3!


petang, pas abis keje, sempat gak la aku main badminton kat dewan IPD... tak terror mana pun, saje jer nak melepaskan gian dan mengeluarkan peluh... baru sejam main, dah pancit.. pastu gossiping ngan yana kat tepi tu sambil tengok geng2 yang lain main badminton... ;)

pagi pas punch card, masuk tandas jap... sempat la amik gambar nak menayangkan pipi aku yang gebu ni ngan jerawat aku yang semakin penuh kat pipi tu... camana ek nak bagi kurangkan skit gebu tu ngan hilangkan jerawat tu terus? huhu!
Aku tak bleh tahan nak gelak ngan mamat pizza ni... tak salah pakai kain pelikat, tapi tengok tempat dan keadaan.. hahaha... tapi mamat ni memang best, selamba...

Alia : Wah3! hari ni bos2 ku (Tuan Khai a.k.a Baim Wong dan Tuan Naser) terlibat dengan shooting filem lagi.. patutlah nampak macam busy jer tengahari tadi... yer la.. patutla masa lunch tadi, aku rasa cam pelik.. BW dan Tuan Naser naik satu kereta, termasuk samsun sekali.. masa Tuan Naser join kat meja kitorang tadi, aku ada dengar dia berborak dengan Samsun pasal watak dalam filem tu... tapi aku tak terfikir plak yang dia pun ada berlakon dalam filem tu... sampailah dalam lebih kurang pukul 3 lebih, Tuan Naser komen kat facebook aku... dia kata Angah kim salam. pastu dia tny bleh x bg angah nama facebook aku... masa tu mati2 la aku ingatkan Tuan Naser cakap dengan Yana... rupanya dengan aku.. yer arrr.. ingatkan Angah bebudak anggota trafik... rupanya Angah rajalawak..


Makin tak sabar aku nak tunggu filem TaiKun ni keluar kat pawagam... tapi sebelum tu 23 febuari tahun depan tayangan perdana Adnan Sempit 2,yang tu pun wajib tengok.. Geng2 trafik ada juga berlakon termasuk Tuan Khai a.k.a Baim Wong... tu yang tak sabar tu... hahahahahaha! (walaupun dialog cuma sepatah dua)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review