Sahabat

Halaman

01 Julai 2011

Dusun Durian

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 01, 2011
Assalamualaikum dan selamat pagi Jumaat...

Pagi tadi aku sempat ikut parent aku pergi dusun durian... Memang best dok pungut durian yang gugur.. Dua tempat aku pergi tadi.. Dusun yang pertama kat Selumpur, dusun yang kedua di kampung Sepinang..

Ermmm.. Puas juga lah makan durian walaupun tahun ni buah tak selebat dan semeriah tahun lepas.. Setakat nak makan anak beranak dan sedekah kat jiran2 sekampung tu masih boleh lagi la. Berlebih2 lagi... Teringat masa kecik2 dulu aku selalu ikut abah dan mak bermalam di pondok durian, tunggu buah durian gugur... Seronok sangat...



Petang ni aku dah nak balik Subang semula.. Ermm.. mak dah ketepikan durian untuk aku bawak balik.. Tempoyak jugak.. Hehe.. Suka3..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review