Sahabat

Halaman

07 Julai 2011

Kosong...

By Dalia Hassan at Khamis, Julai 07, 2011
Kosong? Ramai yang tertanya2 tentang status aku di facebook pagi tadi... ramai yang cuba meneka apakah kosong yang aku maksudkan... ada yang kata kosong sebab perut aku kosong, sebab belum bekpes... ada yang kata kosong sebab Ainul tak dapat adik lagi...dan macam2 lagilah... tapi sebenarnya jawapan tu semua salah...

Kosong.... entahlah... aku pun tak tau kenapa kosong.. mungkin sebab aku rindu kat my good friend... yer la... semenjak dua menjak ni dia busy sangat... tadi pun masa dia sms aku, dia kata busy sangat sampai demam... erm.. ciannya kat kawan aku tu... tapi aku tak tau kenapa aku sayang sangat kat kawan aku yang sorang tu... sayang sebagai seorang kawan kepada kawannya yang lain.... ermmm... tadi dia datang opis aku sekejap, tapi tak dapat nak borak lama.. tegur2 macam tu ajer.. terasa kosong bila tak selalu dapat borak dengan dia macam dulu... :'(

Petang ni aku plan nak balik keje awal skit... ingat nak pergi Selayang kejap, pergi kedai kereta.. ingat nak beli kereta satu lagi... kereta second hand jer... bajet dalam RM35k... tak boleh nak beli kereta yang mahal sebab aku tak nak buat loan bank... so banyak tu jer la bajet yang aku mampu sebab nak bayar cash.... huhu! agak2 dengan RM35k tu kereta second hand apa yang aku boleh beli?

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review