Sahabat

Halaman

17 Disember 2022

Makan - Makan Keluarga

By Dalia Hassan at Sabtu, Disember 17, 2022

 Assalamualaikum wbt


Hari ni kami ada buat makan-makan keluarga sikit.. Permintaan dari mak aku sebelum abang aku berangkat ke Namibia hujung bulan ni.. Abang aku kena bertugas kat sana, lebih lama dari biasa. So mak aku kata, nak buat doa selamat sikit. Risau mak anak dia nak kerja jauh (walaupun sebelum ni banyak tempat dah abang aku kena kerja) Agaknya sebab kali ni paling lama kut abang aku kat sana...


Sepupu aku

Kak Long aku sebagai Chef Of The Day


Mak dan abah yang tersayang


Pak usu aku...



Cik Pia.. anak adik aku, Adah.





Sebenarnya banyak lagi gambar tapi ni je la yang aku masukkan. Au pun pening dah ni gambar tak ikut susunan. Haha

2 comments:

Roziah @ Cie berkata...

sedapnya air tu :)

Dalia Hassan berkata...

sedap... menyegarkan. hehe

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review