Sahabat

Halaman

02 Disember 2022

Bacaan Surah Yaasin Dan Mesyuarat PERKEP

By Dalia Hassan at Jumaat, Disember 02, 2022

 Assalamualaikum wbt...


Hari ni telah diadakan Majlis bacaan Surah Yaasin dan Mesyuarat Perkep merangkap sekali Majlis Sambutan Hari Lahir AJK PERKEP (Julai - Disember) Makanan kami buat secara potluck, memang meriah dan memusnahkan diet aku. Tapi tak apa. Esok masih boleh start diet lagi... ehem!

Ni makanan yang aku bawa untuk potluck - Kek Tiny Baby Tapak Kuda yang aku buat sendiri.. gigih la nak buat saiz kecik-kecik macam tu.. 

Creampuff ni favourite aku.. lupa pulak siapa yang bawak.. yang pasti aku je makan 2 biji.. sedap wooooo...

Terima kasih Puan pengerusi.. bagi kami hadiah ni...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review