Sahabat

Halaman

30 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 274 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, September 30, 2020

 Assalamualaikum wbt


Rabu : 30/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-197


Hari terakhir bulan September. Bulan yang penuh dengan kenangan manis. 

Agittewwwwww!


Tengahari ni aku pergi Parcelhub Mydin jap untuk pos barang customer...

Beli sebenarnya untuk makan sarapan... tapi sebab aku banyak kerja, dah dekat tengahari juga la baru aku dapat makan...

Petang masa balik kerja, singgah Restoren KuWa kat Bandar Pinggiran Subang... aku selalu beli kat sini sebab sambal nasi ayam penyet dia sedap...

Tapi tak tau la kenapa kali ni sambal dia macam kureng sikit.. tapi takperlah... aku telan jer...

 

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review