Sahabat

Halaman

01 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 245 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, September 01, 2020
Assalamualaikum wbt


Selasa : 01/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-168

Tak banyak nak cerita hari ni. Aku gerak dari Melaka nak balik Subang, betul2 lepas selesai solat Subuh. Nak awal la kekonon, malas hadap jem orang nak pergi kerja.



Sampai Dengkil, jem melekat. Then aku lepak dulu kat RNR Dengkil sampai la jalan reda sikit baru aku gerak.


Menyinggah Mydin jap.



 
Dari Mydin nak balik rumah, ada satu lori tu kotak2 jatuh dari lori dia. Aku rasa ada lima enam kotak. Mujur tak kena kenderaan lain.


 Malam- malam menghadap rambutan yang sempat di petik kat rumah mak abah Segamat.


Bantal RM10 yang aku beli kat Ayer Hitam semalam. Puas hati.

Malam aku buat sebekas Sambal Ikan Bilis Tamban.



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review