Sahabat

Halaman

28 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 272 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, September 28, 2020

 Assalamualaikum wbt



Isnin : 28/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-195


Pagi-pagi sampai ofis, terus pergi kantin tengok apa lauk yang ada.. Tapi tu la... kekadang bosan juga bila hampir hari-hari makan makanan kantin ni.. Banyak cekadak kan? Nak masak sendiri malas pastu banyak komplen.

Barang untuk di post pada customer

Kalau nak pergi J&T ni memang kena naik motor.. kalau bawak kereta memang takder la tempat parking... penuh...

Menu makan tengahari aku.. Nasi Ayam Penyet... tak tau la kenapa kali ni sambal penyet dia rasa lain.. macam dah basi pun ada... Yang aku kirim kat Muszairy tengahari tadi..

Teringin nak makan Royale Pudding ni... bila Yana ada jual, tu yang aku order sebekas. Sekadar nak merasa..


Balik keje, nak pergi Paya Jaras jap rumah Eka.. lalu kat Subang Bestari depan HELP University, ternampak pulak ada pakcik ni jual onde-onde dengan kuih cara berlauk.. dua2 favourite aku ni... Aku pun singgah beli...belikan untuk Eka sekali...


Tuuu dia.... Onde-onde dengan kuih cara berlauk... Yang belah hujung tu aiskrim potong aku beli kat Speedmart.

Ni mangga yang aku beli kat tepi sungai Kota Tinggi aritu... hari ni baru nak makan...

Sedap. Rangup...

Popia simpul tu yang aku ambik kat Eka tadi.. percayalah.. berapa hari jer boleh settle aku makan sorang...

Haha


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review