Sahabat

Halaman

21 Februari 2016

Day 8 : Re-Induction Diet Atkins

By Dalia Hassan at Ahad, Februari 21, 2016

Assalamualaikum wbt

Hari ke 8 aku beratkins. Dah ada perkara perkara yang aku boleh kawal. Nafsu makan.
   
         Contoh : nampak epok epok jual kat cafe UTM, aku tak tergoda dah. Kalau tak sebelum ni pantang nampak epok2 yang gebu, terus meleleh air liur. Hahaha!

 Ok. Dipendekkan cerita, ni la menu aku hari ni. Breakfast dan lunch aku makan telur rebus jer. Asalnya telur rebus tu aku nak buat untuk breakfast jer, then tengahari aku ingat nak beli ayam goreng ke ikan goreng ke kat cafe UTM Space tu... tapi memandangkan bekpes pun aku makan sebiji je, so lagi 2 biji tu aku buat untuk lunch jer la. Alhamdulillah. Tetap kenyang. Aku bukan apa, tak ada mood nak makan sangat, perut pun tak lapar. Yang aku lapar sekarang adalah lapar tidur. Ya. Aku tak cukup tidur. Mata aku dah macam panda dah.

Balik kelas singgah Giant Kota Damansara jap beli barang dapur. Sampai rumah dalam  pukul 3. Memang teruja sangat bila nampak katil. Aku terlelap sampai pukul 6ptg kut. Mujur tengah MC dari solat. Bangun bangun tidur jer, baru la perut ni berbunyi minta isi. So aku masak la ikan salmon. Tu yang paling ringkas, cepat dan mudah. Tak sampai 10 minit dah boleh makan...




Ok. Tu jer nak cerita..

Daaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review