Sahabat

Halaman

17 Februari 2016

Day 4 : Re-Induction Diet Atkins

By Dalia Hassan at Rabu, Februari 17, 2016

Assalamualaikum...




Hari keempat aku beratkins.. setakat ni Alhamdulillah.. aku tak teruja tengok makanan yang dihadapkan depan mata aku. sebenarnya itu petanda yang baik.. hahah!

Menu hari ni kurang sayur plak.. plan petang lepas balik keje nak masak sayur kangkung, tapi lepas balik dari zumba rasa penat sangat. Akhirnya makan ikan bilis tu je la...





Kawan aku tanya, tak muak ke makan ayam hari2? Aku jawab, selagi tak muntah, bedal jerrrr! Haha!
 
Ni tempat aku berzumba petang tadi... peluh tak henti keluar. Syiokkkk!



1 comments:

Tanpa Nama berkata...

tapi better gak makan seaffod..kalau ayam selalu nanti takut ada penyakit...maklum je la ayam zaman sekarang byk yg cucuk

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review