Sahabat

Halaman

18 Januari 2016

Status Blog #65

By Dalia Hassan at Isnin, Januari 18, 2016

Tetiba terasa macam nak cakap sesuatu pasal bespren aku ni... nama dia Nursyuhadaa Selamat... aku panggil dia Sue.. aku save nama dia dlm phone, Sue Senget. Apa yang aku suka tentang dia ni, ko marah la dia camana pun, ko hentam la dia camana pun, ko perli la dia camana pun... reaksi dia... "ada aku kesah???"

Dia tak amik hati pun. Dia tak makan hati pun. Kami sama2 tak kisah. Sebab dia pon selalu buat aku macam tu. Hah! Kalau gaduh pun, abis macam tu jer.. pastu gelak2 semula. Korang rasa, ada ke orang lain yang boleh ngam dengan Sue ni? Aku rasa la, aku sorang je yang boleh ngam dan boleh tahan dengan perangai gila dia. Hahahahha!

Sekian sesi membodek untuk hari ini. Harap2 esok dia belanja aku lunch...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review