Sahabat

Halaman

12 Disember 2015

Status Blog #58

By Dalia Hassan at Sabtu, Disember 12, 2015

Serius. Aku takder mood hari ni. Pagi keje. Tengahari keluar pegi makan. Balik dari makan, aku lepak dalam kereta dekat setengah jam sebelum ambik keputusan untuk masuk semula dalam opis.. melayan perasaan...

Entahla. Nak kata period, baru je abis period. Tapi tak tahu kenapa emosi jadi tak stabil. Mungkin aku rasa sakit hati. Dapat meluahkan apa yang sekian lama terbuku di hati, tapi hakikatnya si pendengar hanya memperlekeh apa yang aku katakan.

Ok fine. Takpe. Demi menjaga hati dia yang sekian lama aku sayang. Lepas ni, aku takkan bersuara atau mempertikaikan walaupun benda tu mengguriskan perasaan aku. No problem. Kerana aku dah terbiasa.


2 comments:

Sofie Adie berkata...

#mohontabah sis...
^_^

Dalia Hassan berkata...

In Shaa Allah... terima kasih sofie adie...

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review