Sahabat

Halaman

01 Disember 2015

Lawatan Ke Kilang Mamee USJ

By Dalia Hassan at Selasa, Disember 01, 2015

Assalamualaikum wbt..

Pada Jumaat 27/11/2015 yang lepas, aku telah mengikuti lawatan ke kilang Mamee di USJ Subang Jaya. Sebenarnya sebelum ni aku pernah menerima jemputan dari nuffnang untuk mengikuti lawatan ke kilang Mamee di Melaka pada 31 Mei 2014, tapi memandangkan atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan, aku terpaksa menolak jemputan tersebut dengan berat hati. Ada perkara yang lebih penting untuk aku selesaikan...

So untuk kali ni, Persatuan Keluarga Polis (PERKEP) IPD Subang Jaya menganjurkan lawatan ke kilang Mamee cawangan USJ, aku pun tak lepaskan peluang yang ada walaupun bukan ke kilang utama Mamee dia Melaka. Yang penting aku dapat sedikit pengalaman dan pengetahuan tentang produk keluaran Mamee.

Rupanya kilang mamee cawangan USJ ni adalah pengilang bagi produk Nutrigen. Baru ku tahu rupanya Nutrigen ni bawah Mamee... biasa aku tahu minum jer Nutrigen ni...

Aku nak terangkan panjang2 pun aku takut tersalah maklumat. So aku sh
arekan la serba sedikit gambar yang sempat aku rakamkan... walaupun tak banyak...

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review