Sahabat

Halaman

10 Oktober 2014

Kisah Hari Ini

By Dalia Hassan at Jumaat, Oktober 10, 2014

Assalamualaikum wbt...

Hari ni, hari makan sedunia untuk aku.. apa tidaknya.. pagi, memang setiap Jumaat ada bacaan Yaasin kat surau.. lepas bacaan yaasin, diorang sediakan nasi goreng dengan kuih.. aku makan karipap 2 keping, kuih keria sekeping.. pastu nasi goreng aku bawak balik opis.. konon2 tak nak makan la sebab dah kenyang...

Masuk opis, rasa lapar pulak perut ni.. apalagi.. nasi goreng jadi mangsa.. tengahari aku ikut Kak Wani ngn Seha pegi Mydin. Kat Mydin aku makan set bawal panas.. adoila.. punah diet.. nasi lagi.. hahaha!

Lepas makan, aku masuk pejabat pos kat Mydin tu.. nak buat urusan asb.. mak aihhh.. no aku 2182, no waktu tu baru 2127.. jenuh aku nak menunggu, dah ke ramai orang, panas pulak tu..

Tetiba aku nampak Azie ngan Dina masuk... borak punya borak, dia ajak aku pergi RHB Bank Taipan jer, tak ramai orang.. aku ok jer.. kat RHB, memang takder orang.. terus dapat giliran.. yahoooo...

Settle urusan, teman Azie ngan Dina pulak makan kat paparich.. ok la.. aku memang dah kenyang, konon2 tak nak la makan.. sekali kena hasut ngan diorang, aku bantai cendol special plak.. hahaha!

Balik opis, si Seha beli Big Apple kat Mydin tadi.. adoila.. aku lemah betul bab kena paksa makan ni. tapi takperla, aku makan jugak.. ambik hati.. kekekeke!

Petang lepas keje, aku join diorang main bola jaring .. konon2 nak bakar la lemak lemak tu semua walaupun aku sebenarnya tak pandai main bola jaring.. takpe.. yang penting peluh keluar....

                         









Balik rumah, ambik budak2 kat taska terus bawak diorang pegi makan kat oldtown white coffee.. ermmm.. aku makan laksa.. rasanya tak guna jugak aku bersukan tadi.. kan?

hehehehe..
kurus dalam mimpi jer la.......


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review