Sahabat

Halaman

23 September 2013

Happy Birthday To Me...

By Dalia Hassan at Isnin, September 23, 2013

Assalamualaikum wbt....

Syukur Alhamdulillah.. hari ni 23 September 2013 genap umur aku 33 tahun.. walaupun masih terasa seperti sweet 23, namun aku terpaksa menerima hakikat bahawa setiap kali aku menerima ucapan hari lahir setiap tahun, bermakna juga usiaku makin bertambah ke satu tangga mendaki... isk isk...

Dan hari ni, di opis besday aku diraikan dalam suasana sederhana... terima kasih pada kak sariha yang sudi sponsor kek dan masak untuk aku... sebenarnya aku tak kisah pun.. tak sambut besday pun tak ape, cukup sekadar ucapan... lagipun tak best sebenarnya meraikan penambahan usia ni.. serius tak best langsung.. lainlah kalau sambut, usia jadi semakin muda.. kalau macam tu tiap2 tahun pun aku nak sambut.. kannnnnn...

Yang paling tak best, ada pulak suara2 yang tak puas hati sebab masa besday dia tak sambut, tapi bila besday orang lain sambut pulak.. adoiyai... kekadang pelik rasanya... tapi malas dah rasanya nak melayan... aku sambut besday kat opis pun bukan aku yang rancang.. tapi diatur teman2 yang lain.. salah aku ker kalau dia terasa? Entahla... huhu!

Balik kerja tadi, pas maghrib encik asben ajak pergi makan makan kat luar.. mulanya rasa macam malas jer nak keluar tapi setelah dipujuk oleh ainul dan encik asben, keluar jugakla tapi pergi restoren yang paling dekat dengan rumah jer... senang dan cepat... kannnnn...

Tu jer la aku nak cerita pasal besday aku hari ni... sebenarnya semenjak dua menjak ni memang mood aku tak berapa nak stabil.. sebab tu bila menulis pun gaya bahasa tak berapa menarik.. tak perla kan. Yang penting aku sorang yang faham pun dah cukup... ngeeeeeee

2 comments:

atien berkata...

Selamat hari lahri :) Semoga panjang umur dah sentiasa dimurahkan rezeki. aminnn :)

Dalia Hassan berkata...

Terima kasih atien... :)

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review