Sahabat

Halaman

21 September 2013

Candy Crush Saga : Semua Pun Tak Jadi!

By Dalia Hassan at Sabtu, September 21, 2013
Assalamualaikum wbt...

Entah apa2 je kan tajuk entry aku kali ni... tapi kalau korang perasan (kalau tak perasan pun buat2 jer la perasan) yang aku dah jarang sangat update blog ni.. walaupun memang dari dulu aku memang tak berapa nak rajin update blog, tapi sekurang kurangnya ada masa jugakla nak update apa2 aktiviti... tapi sekarang ni banyak aktiviti yang aku tak sempat nak update kat blog... kali terakhir aku update aktiviti pun minggu lepas pasal aku pergi kenduri kawin rumah kawan aku kat Langkap.. itupun ringkas jer...

Nak tau sebab apa aku jadi sangat sibuk dan sangat tak sempat nak mengupdate blog aku ni??? semuanya gara2 games candy crush saga...leka menghadap CCS... tidur pun termimpi2 candies bergolek golek depan mata... adoi.. betul betul dihantui CCS... semua kerja tak menjadi... apa pun tak boleh...

Dan sekarang aku fed up dengan level 410... dah banyak kali aku try tapi masih tak lepas... tension mak, nakkkk! tulunnnnnnn.....





p/s : pada sesiapa yang masih lagi belum memulakan permainan CCS, anda dinasihati supaya menjauhi aplikasi ini dan jangan sesekali ingin mencuba kerana ianya sangat tidak bagus untuk kesihatan...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review