Sahabat

Halaman

08 Julai 2012

Sukaneka Tahunan Tadika Strawberry 2012

By Dalia Hassan at Ahad, Julai 08, 2012
Assalamualaikum wbt...

Pagi hingga tengahari semalam berlangsungnya sukaneka tahunan tadika strawberry. Tahun ni adalah tahun terakhir Ainul bersama dengan tadika strawberry setelah 3 tahun dia bersama TS sejak berumur 4 tahun lagi. Tahun hadapan, Ainul akan melangkah ke darjah satu....

Jom tengok gambar2 yang sempat aku rakam...













ADUN Kota Damansara






Atok Strawberry (Dr. Suhaimi, Pengerusi Kumpulan Strawberry)


Tarian Anak Kampung dari Cawangan TS Subang Idaman

Persembahan gimnastik dari TS Cawangan Seksyen 19 dan Seksyen 20 Shah Alam



Ni lah bestfriend Ainul, Eisya... Eisya ni cucu Cikgu Ros, guru kelas Ainul....






Acara untuk kaum bapa...

Acara bagi kaum ibu..

Darwish... Kawan Ainul

Acara tarik tali bagi bapa...


Tarik tali bagi kaum ibu....


Bersama kawan2 dan hadiah masing2...



Dan yang paling best...

Tarrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Dalam beratus2 ibu bapa (120 orang murid), dalam berpuluh2 hadiah cabutan bertuah yang disediakan, aku dapat cabutan bertuah tempat pertama... Tak sangka no 204 membawa tuah untuk aku... rezeki baby agaknya... hari tu masa program Joy Ride, beberapa minggu lepas pun aku dapat juga cabutan bertuah... Alhamdulillah. Selalu dapat benda free ni.. Aku suka! Ngeeeeeeee!

Kat bawah ni youtube Ainul masa sukaneka semalam...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review