Sahabat

Halaman

13 Julai 2012

Kejohanan Bowling PERKEP

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 13, 2012
Tajuk: Kejohanan Bowling PERKEP Kontinjen Selangor
Tempat : Sunway Mega Lanes, Sunway Pyramid
Tarikh : 13 Julai 2012

Tak banyak gambar yang aku ambik... Ni jer... Johan adalah dari IPD Kuala Selangor... diorang memang hebat... hehehe!

Kami hebat kalau masuk bab makan jer... hehehhehe... makan dulu di The Chicken Rice Shop... Puan Juliana yang belanja... I like~

 

Dengan Mak Jan...

Dengan ASP Hafiza

Wakil dari PERKEP IPD Subang Jaya
Habis game kedua, aku, kak wani dan linie melarikan diri pergi ke Jusco jap... nak tahu apa yang aku beli????

tarrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa!

Aku berkenan sangat ngan handbag ni sebab warnanya sama dengan baju raya yang aku tempah kat Jakarta hari tu.. tengok tu.. siap ada harga lagi ha.. walaupun harganya tak ada lah mahal sangat (ada diskaun 20% plak tu), tapi aku sukaaaaaaa! tak sabar nak tunggu raya... lalalalallalalalallala!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review