Sahabat

Halaman

24 Mac 2019

Hiking @ Denai Tiga Puteri 5.0

By Dalia Hassan at Ahad, Mac 24, 2019

Assalamualaikum wbt...

Orang kata apa yang kita rancang dari awal selalunya tak menjadi. Memang betul pun.... banyak kali dah berlaku kat aku... sampai masa, masing-masing 'lipak'''...

Tapi kali ini, semuanya memang tak rancang dari awal... Malam tu masa aku dengan Sue pergi lepak dekat Restoren Night Circle kat Seksyen 11 Shah Alam sambil melayan busking, tetiba je aku rasa macam nak mendenai esoknya.. yer la, denai je yang paling dekat dengan rumah. Tu yang aku terus wasap Kenz, saja cuba nasib kut2 la dia free. Alhamdulillah... dia pun ok je takder program apa... Nak ajak Sue, memang tau dah dia awal2 dah reject kalau bab2 hiking ni.. haha!


Perbualan aku dengan Kenz


Punyalah lama tak pergi sana, tak tau pun sekarang dah ada pondok ni....

Berdua lebih baik...

Selfie jangan tak selfie.. orang belakang tu pun kemain lagi... hahaha

Malam tadi balik dari tengok orang busking dah lewat, sampai rumah pun lewat. Pastu tidur pun lewat dok membawang dengan geng2 lain dalam grup... sampai puncak denai, terasa mengantuk giler.... Ni seketul Dalia sebelum terlelap kat puncak tu. hahaha


Peneman / penjaga

Sebelum mulakan pendakian dan selepas pendakian kena lapor kat sini ye kekawannn... tulis nama jer... tak kena bayar pun...

Ok. Tu je sikit cerita pasal hiking. Sekarang ni bukit-bukit je la yang sis mampu. MengGunung sis tak mampu... tak berani sebab muatan sis makin berat.

Syerammmmmmm!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review