Sahabat

Halaman

09 Oktober 2016

Riang Ria Cuti Sekolah : Legoland Malaysia, Johor

By Dalia Hassan at Ahad, Oktober 09, 2016

Assalamualaikum wbt...



Aduh.. ni lah masalahnya kalau 'rajin' sangat update blog... rasanya kejadian ni dah dekat sebulan  dah berlaku, tapi hari ni baru aku sibuk nak update. Takperlah... layankan ajer yer...



Kebetulan masa cuti sekolah seminggu pada awal bulan September aritu, aku balik Johor sekali dengan Raya Haji. Alang2 dah cuti, budak2 pun tengah cuti sekolah, jadi gunakan lah kesempatan bersama family dengan sebaiknya.



Dengan anak2 pun aku tak bagitahu yang aku nak bawak diorang pergi Legoland. Aku cakap dengan diorang, temankan mama pergi Johor Premium Outlet (JPO) sebab mama nak cari barang... tapi bila diorang tersedar yang sebenarnya aku ngan asben nak bawak diorang pergi Legoland, punyalah melonjak diorang tu, lebih lebih lagi si Ainul yang memang dah lama mintak aku bawak dia pergi sana.











 p/s : mana entah gambar2 yang lain.. rasanya macam banyak jer aku amik gambar, tapi ni je yang ada dalam henpon.. huhu!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review