Sahabat

Halaman

10 September 2016

Kejohanan Bola Tampar Piala KP Selangor 2016

By Dalia Hassan at Sabtu, September 10, 2016


Assalamualaikum wbt...


Berakhir sudah Kejohanan Bola Tampar Piala Ketua Polis Selangor 2016 yang berlangsung pada 6 - 8 September yang lepas di Universiti Islam Antarabangsa, Gombak. Banyak betul kenangan manis kali ni. Haha.. Kadang kadang aku tersenyum sorang bila teringatkan gelagat kawan kawan aku ni, lebih2 lagi si Intan, budak cawangan persenjataan. Tak sangka aku dia tu jenis gila2. Memang tak kering gusi dibuatnya...

(Banyak lagi aku nak cerita, tapi tak cukup masa. sekarang ni pun curi2 masa dalam kereta tengah menghadap jem nak balik ke kota tinggi... in shaa allah ada masa nanti aku cerita pengalaman aku kat sana)










0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review