Sahabat

Halaman

21 Julai 2016

Selamat Hari Raya

By Dalia Hassan at Khamis, Julai 21, 2016


Assalamualaikum wbt...






Hari ni dah raya keenam belas rupanya.. fhewwww... lamanya aku tak update blog ni. rasa macam takder mood pun ya juga. Tak tau la kenapa... mungkin sebab sibuk. Mungkin.






Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua kawan kawan aku, teman teman blogger dan juga kepada sesiapa yang mengenali aku secara langsung mahupun secara tidak langsung. Ampun maaf diminta andai kata ada terkasar bahasa atau terguris hati. Yerla.. memang aku sedar yang kadang kadang mulut aku ni memang agak sedikit lancang... ngeeeeee!!!




Oklah. Lagi sekali, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin buat semua.


















Daaaaaaaaaaaaaa!









0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review