Sahabat

Halaman

30 Jun 2016

Status Blog #97

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 30, 2016

Assalamualaikum wbt...

Diam tak diam tinggal berapa hari je lagi nak raya. Kejap je rasa. Tapi sepanjang hidup aku, Ramadhan tahun ni la yang banyak sangat peristiwa terjadi kat aku, keluarga aku dan juga orang sekeliling aku.. Banyak cabaran yang aku tempuhi... dengan kejar masa untuk siapkan projek paper KIK, dalam masa  yang sama aku kena curi masa untuk study, dan juga menghadap final exam... tapi yang ni, aku masih ok lagi...

Banyak juga dugaan yang sangat memerlukan kesabaran yang tinggi.. antaranya adalah gosip yang melanda aku (macam artis kan???) dan juga salah faham yang berlaku dalam hidup aku... kiri kanan kawan, dan aku hampir mati tersepit di tengah2. Mujurlah semuanya dah selesai, walaupun aku tau aku juga dipersalahkan. Tak apalah... asalkan semuanya dah selesai dan tak menyerabutkan kepala hotak aku lagi serta membuatkan aku kembali tidur lena.

Apabila aku tak dapat menangis bersama anak aku, Ainul yang kehilangan sahabat baik dia dalam satu kemalangan di simpang Tai Hong, Kota Tinggi. Aku rasa down sangat sebab tak dapat nak peluk dia saat dia bersedih. Apa punya mak la aku ni, kan??? 

Tapi Alhamdulillah... dalam banyak2 perkara yang terjadi, terselit satu berita yang mampu memadamkan segala rasa kesedihan aku... berita yang aku tunggu2. Syukur Alhamdulillah... rezeki Ramadhan buat aku dan kawan aku merangkap teammate KIK aku, Tuan Zulaikha.. *wink wink*... syukur.... dan juga result exam aku yang takderlah awesome sangat, tapi berbaloi la dengan apa yang dah aku lakukan.

Bukan senang nak senang, kan??

Daaaaaaaaaaaaaaa....




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review