Sahabat

Halaman

18 Oktober 2015

Status Blog #53

By Dalia Hassan at Ahad, Oktober 18, 2015

Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya pada saat dan ketika ini, aku dalam perjalanan dari Krabi ke Hatyai dalam misi pulang ke Shah Alam... masih dalam van, lenguh lenguh pinggang, perut kekenyangan.. aku hampir pasti, berat badan aku naik dengan jayanya akibat dari kerakusan menelan segala jenis makanan yang berada didepan mata sepanjang 3 hari berada di Krabi.. haha!

Okaylah.. In Shaa Allah dalam masa terdekat ni aku akan segera mengupdate entry tentang perjalananku memandangkan terdapat desakan desakan yang tidak dapat aku elakkan dari teman2 percutian aku yang tak sabar tengok gambar mereka yang tak seberapa tu dalam kamera aku.. hahaha!

Sekian.

Daaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review