Sahabat

Halaman

15 Oktober 2015

Status Blog #52

By Dalia Hassan at Khamis, Oktober 15, 2015


Ada Orang Kata Aku JAHAT MULUT...
Ada Orang Kata Aku BUSUK HATI....
Ada Orang Kata Aku TALAM DUA MUKA...
Ada Orang Kata Aku MENGADA - NGADA...
Ada Orang Kata Aku TAK BOLEH TENGOK ORANG LEBIH...

Tapi Mereka Tidak Tahu...

Aku Bukan Seorang HIPOKRIT...
Apa Yang Terlintas Itulah Yang Aku SUARAKAN,
Mungkin Pada Kau Ianya Satu HINAAN,
Sedangkan Kau Bisa PERBAIKI Kelemahan,
Dari Apa Yang Aku KATAKAN.
Bukan MELENTING Tak tentu Pasal.

Maafkan Kerana Aku MELUAHKAN,
Ku Tak Mahu KEHILANGAN Kawan,
Biar Ku BERSUARA Dari Berdiam,
Kelak Tidak Menghasilkan DENDAM.


*Aku hanya manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan, yang semestinya tersentuh bila diri ini di beza-bezakan oleh mereka-mereka yang berkenaan. Mungkin sekali, dua kali, tiga kali, aku tak kisah... tapi kalau dah berkali2?? Robot pun punya perasaan tau! tak percaya tanyalah Doraemon....

*Aku sayang kau, kawan...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review