Sahabat

Halaman

15 September 2015

Status Blog #49

By Dalia Hassan at Selasa, September 15, 2015

Rasa macam dah lama sangat tak pergi bercuti... badan ni dah rasa tak tentu arah.. kan best kalau dapat menikmati keindahan panorama alam ciptaan tuhan. Tenang je rasa. Dapat pergi Krabi lagi pun best gak ni... ataupun pergi Korea, Australia atau Istanbul. Peh! berangan jer lebih nak pergi jauh jauh ni... kalaulah aku kaya!

So. Kembali pada realiti, aku rasa plan percutian aku yang seterusnya ialah Krabi. Tapi kalau boleh kali ni aku taknak naik flight, tapi aku nak backpacker je naik tren. Orang kata, jauh perjalanan luas pemandangan. Cuma masalahnya, aku tak pernah lagi ikut jalan darat ni dan aku tak tahu macamana cara untuk kesana. Kalau ada geng yang dah biasa, cun ar.. aku follow jer.. tapi kalau aku jer, memang tak la! ngeeeeee!

Ok. Misi aku sekarang adalah, cari geng!

(errrrrr... tapi kalau naik flight, kejap je dah sampai kan??? badan takderla sakit2 sebab perjalanan jauh.... errrr... errrr.. nak skodeng website AirAsia / MAS la jap )



http://www.daliagallery.com/2012/01/cuti-cuti-thailand-krabi-island.html
Kenangan di Krabi : Snorkling

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review