Sahabat

Halaman

12 Disember 2011

Edisi Merapu

By Dalia Hassan at Isnin, Disember 12, 2011
First time aku update blog menggunakan gadget terbaruku... Samsung Galaxy Tab 10.1'.. thanks sekali lagi pada encik asben yang sudi meminjamkan akaun beliau untuk dilabur dan dileburkan oleh aku..... hehehe... sebenarnya takderlah baru sangat (jap aku kira dah berapa hari dah ianya berada di dalam tanganku)... ermmm... masuk hari ke 6 dah rupanya.... nampak sangat lah dah lebih dari 6 hari aku tak update blogku ini..... hehehe... bukan apa, haritu aku balik kampungku di Segamat... bila dah kat kampung tu, faham2 jer la... karang dok menghadap internet, mak ngan abah kata apa pulak.. . dah la balik sekali sekala.... kan?

Hari ni public holiday bagi negeri Selangor sempena hari keputeraan sultan selangor. Hari cuti ni juga aku ambik kesempatan untuk sambung lagi cuti pada hari esok.... yeayyyyyy (walaupun sebenarnya aku tak sure yang bos luluskan ke tak cuti aku, maklumlah... hantar borang cuti lambat) heheheh... tak kisah la kan kalau kena bebel pon, yang penting aku cuti... Ada misi yang perlu disempurnakan esok.... Misi tidur sampai petang (ya Allah, buruk perangai betul aku ni) lagipun, aku memang tengah 'cuti'... So, tak kisahlah!

Oh ya! Saja nak bagitau ni... 6-9 Januari tahun depan kami nak pergi bercuti ke Langkawi... Benda ni tak plan awal pon... Masa aku kat kampung, abang aku yang bekerja dengan MHS (Malaysian Helicopter Services) bagitau mak dia nak bawak mak ngan abah bercuti ke Langkawi. Dia yang sekarang berada di Mauritania bagitau yang start Januari ni dia akan berhijrah ke company baru, West Star yang berpengkalan di Kota Bharu, Kelantan. So sebelum dia start keje, dia nak bawa la mak abah jenjalan (dan aku tumpang sekaki)... (akhirnya abang aku tak perlu memeningkan kepala tinggalkan isteri dan anak2 berjauhan... Korang bayangkanlah sejak beberapa tahun kebelakangan ni dia terpaksa bekerja sebulan di Malaysia, sebulan di Mauritania... begitulah seterusnya.... Ulang alik smpai kitorang selalu perli dia yang Mauritania tu dah jadi macam kampung dia)

Yer... Pasni kena buat entry baru "My Incoming Holiday".... Langkawi Island.... Seminggu sebelum aku bertolak ke Krabi Island, Thailand..... Wahhhhhh... Jalan sakan... Ngeh3...

Alia : rasanya dah lama juga aku tak bercerita pasal my good friend T~Ni... Aritu pas dia dapat tau aku dah beli samsung galaxy tab ni, terus dia sms aku.... Suka suki je dia panggil aku makcik galaxy tab.... So aku pon panggil dia pakcik galaxy tab, sebab dia pon guna menatang ni jugak... Cuma bezanya dia punya dah buruk, aku punya baru lagi.... Ahaks! *wink*

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review