Sahabat

Halaman

22 April 2011

Hari Ini : 22April2011

By Dalia Hassan at Jumaat, April 22, 2011
Pagi ni aku sampai opis kul 7.26am... ermmm... kira awallah jugak tu walaupun biasanya kul 7.10am aku dah sampai... masa parking, terserempak ngan Tuan Helmi... borak ar kejap ngan dia... elok jer aku nak masuk opis, Encik Rashid sampai dan dia siap bawakkan sarapan untuk aku ngan kak wani... nasi lemak rendang daging... nyum nyum... thanks encik rashid, kalau hari2 mcm ni makan ada orang sponsor makin melebar lah aku yang sememangnya dah sedia lebar... huhuhu... pastu, Niza boleh plak belikan nasi lemak untuk kitorang... adoi la... hilang diet aku.. tapi takper... hari ni jer..
Hajat tak kesampaian nak beli novel ni ~ out of stock

Dalam kul 11.35am, kak wani ajak aku pergi MPH Midvalley... so pas mintak kebenaran boss untuk kuar rehat awal skit, kitorang pun terus pergi lokasi sasaran.... pehhh! aku memang pantang... pantang masuk kedai buku, mesti rambang mata... asalnya aku nak beli novel 'The Wedding Girl' yang aku dah usha bulan febuary aritu, tapi bila cari semalam, aku tak jumpa plak novel tu... so belek punya belek, aku beli satu buku mandarin... saja je untuk improve mandarin aku yang dah lama tak dipraktikkan... menarik jugak...

 Akhirnya buku ni yang aku beli... hehe.. cuma RM18 jer...

Balik dari MV, kitorang singgah jap pejabat pos untuk poskan tonik hati al jabbar yang aku beli untuk ayah aku aritu... poskan ke segamat... pastu terus balik opis, ngam2 kul 2.45pm... terus aku sambung wat kije...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review