Sahabat

Halaman

21 Julai 2019

Kelas Memasak Kek Dan Roti

By Dalia Hassan at Ahad, Julai 21, 2019

Assalamualaikum wbt...

Semenjak aku dah abis belajar ni, terasa kosong hujung minggu aku. Nak selalu balik ke kampung, kos pulak tak berapa nak tahan. So bila aku ternampak satu iklan kat fb tentang kelas demo masakan, terus aku ajak kak wani join... 

Kelas demo masakan ni di buat kat Subang Bestari. Kira cun lah sebab dekat area rumah aku jer... walaupun kelas hands-off, sekurang-kurangnya aku tau la cara yang betul macamana nak buat semua tu. Kalau setakat tengok resepi jer agak susah jugak resepi tu nak menjadi.

Menu yang kami pelajar hari tu ada 4 resepi iaitu 
  • Roti Arang
  • Roti 5 Benua
  • Kek Pecan Butterscotch
  • Bomboloni








Kira okeylah kan. Bukan selalu dapat masuk kelas demo masakan ni. InshaaAllah kalau ada masa nanti aku nak cuba masuk kelas masakan berkonsepkan hands-on supaya aku lebih mahir lagi.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review