Sahabat

Halaman

03 April 2019

Kejohanan Bola Tampar Piala Ketua Polis Selangor 2019

By Dalia Hassan at Rabu, April 03, 2019
Assalamualaikum wbt...

Hari ni bermula lah Kejohanan Bola Tampar Piala Ketua Polis Selangor 2019. Bagi team wanita, perlawanan diadakan di Persada Plus manakala bagi team lelaki di Kompleks Sukan Panasonic, Shah Alam.

Game tahun ni aku memang sedikit frust disebabkan kaki aku masih bengkak akibat daripada kemalangan motor Sabtu lepas masa balik dari training bola tampar. Serius aku frust sebab tak dapat bantu team aku masa game walau sekejap.

Setiap kali nak game bola tampar, mesti ada dugaan buat aku. Dan kali ni aku buat keputusan nekad, inilah game terakhir bola tampar aku. Lagipun aku tengok anggota2 baru ramai yang boleh main. Dah sampai masa untuk aku undur diri dan hanya fokus pada pingpong je.

Aku harap untuk game kali ni kawan2 aku dapat buat yang terbaik dan berjaya melangkah ke peringkat yang terbaik. Aku hanya mampu bagi semangat dari tepi gelanggang je. Tu je yang mampu aku buat sekarang ni.

Okay gais. Untuk game esok menentang Shah Alam selaku juara bertahan, aku harap korang berjuang sehabis baik sebab aku yakin korang memang mampu. Go go chaiyokkkk!





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review