Sahabat

Halaman

25 September 2018

Misi KIK Horizon Baharu @ Penang : 25 September 2018

By Dalia Hassan at Selasa, September 25, 2018

Assalamualaikum wbt

Hari ketiga kat Penang. Hari ni kami tak stress sangat sebab turn kami dah lepas. So pagi ni kami sempat pergi sarapan kat luar bersama team members yang lain. Sekali sekala dapat ke Penang, memang kami gunakan kesempatan sepenuhnya untuk 'mengenali' penang.

Pekena kueytiaw Th'ng dan merasa makan kuih serabai...
Lepas sarapan kami terus ke dewan marin untuk memberi sokongan kepada kawan2 yang lain yang belum membuat pembentangan.

Ok. Kali ni kawan2 aku pun dah jadi kawan2 dia... so kita selfie sama2...

Dengan team De Blue Soldat (IPD Klang Utara)
Tengahari tu, kami lari jap pergi cari makan kat Restoran Deen. Nasib baiklah masa kami sampai masih belum beratur panjang. Tapi tak lama lepas tu, memang panjang macam budak2 sekolah beratur nak naik bas sekolah.


penampakan makhluk di sebalik cermin 
Kenyang makan tengahari, kami balik semula ke dewan untuk memberi sokongan kepada team Al- Ta'alim dari JIPS Selangor. Lepas team ni, team Azizi (Galing Warrior) yang buat pembentangan. Sayangnya aku tak dapat support team dia sebab team kami terpaksa gerak awal untuk balik ke apartment. Sebenarnya aku agak ralat juga la tak dapat tengok team dia beraksi, tapi tak apalah. Aku sempat juga jumpa dia kat tepi pentas n ucap gudluck kat dia.

Petang tu, kami naik Bukit Bendera. Naik kejap je pastu turun. Kedai makan pun banyak yang dah tutup.

Turun Bukit Bendera, kami sambung cari makan kat Jalan Gurney. Apa ntah nama tempat tu. Kali ni aku cari char kuey tiaw (tapi tak kena dengan selera aku).. bila tak puas hati, aku beli pulak nasi lemak ayam. Yang ni aku puas hati, sambal dia sedap... memang aku gemuk.

Bersambung....







0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review