Sahabat

Halaman

08 April 2016

Program Gaya Hidup Sihat : Senamrobik ( 08/04/2016 )

By Dalia Hassan at Jumaat, April 08, 2016
Assalamualaikum wbt...

Sumber Gambar : E-Gallery PDRM

Lama dah rasanya tak diadakan program gaya hidup sihat kat tempat keje aku... biasa seminggu sekali atau seminggu dua kali mesti diorang buat sama ada senamrobik, hiking atau 2.4km... rasanya sebulan lebih juga tak ada tapi semalam telah diadakan senamrobik. Alhamdulillah. Dapat jugak aku menyedarkan lemak2 aku yang semakin leka beranak pinak (eh#) sampai 6kg naik berat badan dalam tempoh sebulan. hebat!

Ok. Jom layan gambar2 yang aku curi dari e-gallery PDRM.. ada la sekeping dua yang memang aku ambik sendiri...



























0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review