Sahabat

Halaman

24 November 2015

Zalora : Fesyen Tudung Remaja

By Dalia Hassan at Selasa, November 24, 2015

Assalamualaikum wbt...


Di Malaysia tudung adalah satu jenis aksesori fesyen Muslimah yang sangat popular. Ini kerana sudah menjadi kebiasaan untuk kita melihat wanita yang memakai tudung ketika berada di luar tidak seperti di luar negara yang ada kalanya ia mungkin agak asing. Sudah pasti faktor ini didukung oleh hakikat bahawa majoriti dalam kalangan komuniti kita adalah beragama Islam walaupun sebenarnya kita mempunyai kelompok masyarakat yang berbilang kaum dan agama. 



Menyentuh tentang tudung, saya sangat gembira melihat perkembangan trend fesyen Muslimah terkini yang sedang hangat dalam industri fesyen Malaysia. Fenomena yang luar biasa ini telah melahirkan banyak koleksi fesyen tudung remaja terkini dengan pelbagai gaya fesyen tudung terkini yang sangat menarik. Pelbagai variasi stail tudung terkini untuk remaja boleh didapati dalam pasaran. Terdapat juga koleksi tudung terbaru wanita yang boleh didapati secara online di butik pakaian Muslimah online. Banyak juga faktor mengapa tudung terkini yang ada sekarang ini menjadi pilihan ramai hijabista di luar sana.




Rekaan tudung untuk remaja terkini dilihat lebih segar jika hendak dibandingkan dengan dahulu. Ianya memberikan peluang untuk remaja yang memakai hijab untuk kelihatan lebih bergaya ketika berada di luar rumah. Ini juga memberikan mereka keyakinan yang lebih untuk berhadapan dengan orang lain.


 Tudung remaja moden yang terbaru hadir dengan variasi pilihan warna dan corak yang mengagumkan! Pilihan yang cukup pelbagai ini menambahkan lagi populariti tudung terkini dalam pasaran fesyen Malaysia.Trend fesyen tudung remaja online terkini yang sedang popular ini memberikan kelebihan yang nyata when it comes to accessorising. Pemilihan tudung dengan gaya yang terbaik dapat membuka ruang untuk beraksesori.


1 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review