Sahabat

Halaman

14 Mei 2015

Program Gaya Hidup Sihat : Senamrobik ( 14/05/2015 )

By Dalia Hassan at Khamis, Mei 14, 2015

Assalamualaikum wbt..

Hari ni aktiviti berlari larian berkejar kejaran berjalan jalanan kat Kompleks Sukan MPSJ.. Program Gaya Hidup Sihat. Peh! memang sihat. hilang 700gram lemak aku.. suka mak, nak.. apa taknya.. dah lama berat badan makcik statik.. tak turun2.. setelah sekian lama hari ni turun gak sikit... ngeeeeeee!

Moh intai gambar yang makcik amik tadi..

nampak tak berpeluh2 tu??? nampak tak??? bukti aku habiskan larian 6 pusingan... siap tambah lagi 2 round tu.. haha





terasa macam ada kat oversea pulak... haha! berangan

Tuan Yahaya.. 

tu le kejenya.. 


Opssss! Nak update skit pasal aktiviti petang... oleh sebab hari ni aku kena keje sampai malam, ada orang belanja aku MCD ngan KFC...  Alhamdulillah.. rezeki jangan ditolak.. kannnnn? Tapi.. abis punahla usaha aku 6 + 2 pusingan padang MPSJ aku lari pagi tadi.. hahaha..





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review