Sahabat

Halaman

26 Januari 2015

Diet Atkins : Menu Hari Kesembilan

By Dalia Hassan at Isnin, Januari 26, 2015

Assalamualaikum wbt...

Masuk hari kesembilan... aku hampir tersasar... mujurlah cepat aku tersedar (ceh)... mendapat undangan untuk makan tengahari di Holiday Villa bersama kawan2 sepejabat. Esok. Cepat2 aku menolak. Aku takutttttt... takut tak dapat menahan nafsu makan... hahaha! Dan sampai ke malam ni pun aku masih di provoke oleh kawan untuk sama2 menghadiri makan tengahari esok... semoga aku tabah.. haha!

Dan ini menu aku untuk hari ni...

SARAPAN PAGI




MAKAN TENGAHARI



 MAKAN MALAM


Untuk sarapan tu, aku makan sosej je.. telur tu Sue yang tolong abiskan... nasib baik ada dia.. haha!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review