Sahabat

Halaman

22 Ogos 2014

Keputusan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27

By Dalia Hassan at Jumaat, Ogos 22, 2014
Assalamualaikum wbt...

Hari tu aku ada cerita yang aku ambil exam (ulangan) Penolong Penguasa Kastam W27.. terpaksa ambil exam ulangan sebab yang kali pertama tu ada masalah teknikal... aku tak lepas nak masuk langsung.. Alhamdulillah pihak SPA bagi peluang kedua untuk sesiapa yang ada masalah untuk kali pertama.
Alhamdulillah.. aku lulus exam tu.. tunggu SPA panggil untuk interview jer... 

Kalau ada rezeki aku kat kastam, Alhamdulillah... kalau takder, takper.. lain kali cuba lagi.. aku memang tak mengharap sangat.. tapi kalau dapat, yabedabeduuuuuuuu!


 Korang pulak macamana? Kalau tak semak lagi, korang boleh semak kat result tu kat sini

8 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah...tumpang tny,soalan peperiksaan masa mula2 exam dan ulangan same ke berbeza?

Dalia Hassan berkata...

rasanya sama.. saya yg kali pertama saya x ambik sebab memang tak boleh nak masuk.. tapi kawan2 kata soalan tu sama dengan yg pertama...

Tanpa Nama berkata...

Oh yeke..kami mungkin ulang balik rabu ni utk penguasa kastam...bru je exam 6hb,tp mmg xley masuk..leps ni awk iv terus ke,ada fizikal test?

Dalia Hassan berkata...

kalau ikut apa yg dia tulis kat result tu, "Urusan seterusnya adalah peringkat temuduga. Semakan berkaitan tarikh dan tempat temuduga akan dimaklumkan kemudian"... rasanya xda fizikal test kut. tp x taulah.. tapi kalau W41 sebelum interview akan ada assessment dulu.. lulus assessment baru dia panggil interview..

Tanpa Nama berkata...

Wah...best la klu xde fizikal test...Assessment tu bkn ke mksdnye exam online ni?

Dalia Hassan berkata...

bukan.. lepas dah lulus exam baru ada assessment.. skrg ni memang gred 41 ada assessment dulu sebelum panggil iv.. dia akan bawa kita pergi tmpt yg ada kaitan dgn jawatan tu pastu ada mcm program satu hari atau lebih. cer try google pasal assesment ni klu nk tau lebih jelas. sy pun baru tau pasal ni.. hehe

Dalia Hassan berkata...

baru dapat tau ni. 25/9 ni interview kat bangunan spa putrajaya... harap2 berjaya la...

Tanpa Nama berkata...

Oh yeke...igtkn assessment tu adalah exam online tu.
25/9 interview kastam 27 ni la ye?good luck ye..

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review