Sahabat

Halaman

30 Disember 2013

Bercuti Di Kampung

By Dalia Hassan at Isnin, Disember 30, 2013

Lama dah rasanya aku tak balik Segamat... kali terakhir aku balik masa kenduri kahwin adik aku pada penghujung oktober yang lalu... aku bukan apa, semenjak si kecil ni semakin membesar dan lasak, aku kurang keyakinan skit nak bawa dia jalan jauh kalau encik suami tak join sama.. encik suami pulak kalau Ahad memanglah dia susah skit nak cuti sebab Ahadlah hari terpenting bagi dia (customer ramai) Pekerja dia pulak selalu mintak cuti hari Ahad... so memang tak boleh buat apa la...

Tapi Sabtu lepas aku nekad jugak bawak anak2 balik Segamat.. Alhamdulillah.. si kecik tak banyak ragam... elok je letak dia kat atas carseat dia, automatic dia pandai bawa diri.. hahahha.. siap nyanyi2 tepuk tangan lagi... si kakak pulak tukang melayan...

Kebetulan balik kali ni buah rambutan dan pulasan memang dah masak (sebenarnya dah nak abis pun, tinggal saki baki je skit kat atas pokok).. so, sarapan buah, lunch buah dinner pun buahlah.. hahaha...

Meh layan gambo2 ni...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review