Sahabat

Halaman

28 April 2013

Bakso Dan Sambal Kicap

By Dalia Hassan at Ahad, April 28, 2013

Alhamdulillah..

Hari ni sempat jugak aku buat bakso bersama sambal kicap. Ya. Orang Johor dan sambal kicap memang tak dapat dipisahkan... Adik aku si Adah la yang sibuk suruh aku masak bakso ni...

Memandangkan hari ni dia dah nak balik Segamat, so aku layankan lah jugak buat bakso ni... Kebetulan tunang dia pun ada kat sini, datang jemput dia bawak balik kampung (adik aku ni mengada2 tak nak naik bas), so dapatlah aku jamu bakal adik ipar aku ni sekali..

3 comments:

Ahmad Kamil berkata...

woooahh...tak pernah lagi try makan bakso...=\


5 jenis roommate yang akan anda temui

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/04/5-jenis-roommate-yang-mungkin-anda.html

Dalia Hassan berkata...

Sedap... Hehehehe...

norasiahnasir berkata...

resepi plsss...dah lama cari resepi bakso..plsss.:)

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review