Sahabat

Halaman

18 Mac 2013

Nak Kurus Jom Kurus!

By Dalia Hassan at Isnin, Mac 18, 2013
Assalamualaikum wbt...

Selepas melahirkan baby Arissa ni, semangat aku sangat membara untuk kuruskan badan aku yang sememangnya agak chubby ni... agak2 dalam tempoh cuti bersalin 3 bulan ni, boleh tak aku merampingkan skit pinggang aku dan mengecikkan skit bahagian2 kat badan aku ni terutama di bawah lengan, peha, pinggang dan perut...

Agak2 produk apa yer yang bagus untuk misi kuruskan badan aku kali ni... produk yang selamat untuk ibu yang bersalin secara operation dan juga menyusukan baby... takut juga aku nak ambil produk sembarangan, takut akan memberi kesan sampingan pada baby....

Harap2 misi aku kali ni berjaya... dapat turunkan 10kg dalam tempoh 3 bulan mi pun dah cukup bagus untuk aku... chayo dalia chayokkkkkkkk! peaceeeee!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review