Sahabat

Halaman

21 Jun 2012

Hari ini punya cerita~

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 21, 2012
Hari ni keje.. adoi la.. ngantuk gler aku hari ni, maklumlah semalam balik dari FINAS dah lewat, sampai rumah kul 12 lebih... pagi pulak pukul 6.15am dah keluar rumah sebab nak hantar adah balik rumah sewa dia kat shah alam sebelum aku pergi keje.. memang tersenggut2 la bawa kereta...

Sampai opis dalam pukul 7.15am.. sampai2 je aku terus bukak bekal yang aku bawa (2 biji telur separuh masak) sebagai sarapan aku pagi ni.. jadi la pengalas perut sementara nak tunggu makan tengahari... Serius! aku memang tak ada selera nak kerja hari ni.. kelopak mata pun tak boleh nak bukak besar2..  tak larat.. huhuhu! memang dari pagi aku dok perhati jam je yang seakan2 tak mahu bergerak.. tension je rasanya...

Dalam kul 3lebih, telefon aku berbunyi.. aikkk? cam kenal je no opis ni... tak penah2 dia kol aku guna no opis, inilah first time dia kol aku guna no opis... siapa? My good friend, T ~Ni la... terus cerah semula biji mata aku.. terkejut jugak coz setahu aku, dia cuti.. rupanya dia masuk opis jap, ada hal... dalam 20 minit lepas dia call aku, dia singgah opis aku jap... tak sampai 10 minit pun... okaylah tu, kan? ;-)

Tak lama pastu, mata aku mula mengada2... nak bukak pun payah.. pas jumpa Ain kat logistik, aku pergi tingkat 8 sementara nak tunggu waktu balik, nak terus punch card... baru je nak landing atas sofa, ada je yang mengganggu... akhirnya aku masuk bilik bos aku yang sengal tu (Baim Wong celup), mintak dia keluar jap dari bilik dia.. elok je dia keluar, aku terus tutup pintu bilik dan Zzzzzzzzz! Sorry ye bos.. dah terdesak sangat dah mata ni... hahahah!

Dalam kul 5pm, Azie masuk bilik, kejut aku cakap jam dah pukul 5, dah boleh balik.. jadikla kan dapat terlelap kejap.. kat bilik bos pulak tu.. hahahah! ala bos, bukan selalu pun.. kan.. kan.. heheh!

Alia : Sabtu ni lepas exam, nak melepak jap ngan puan nora.. jeng jeng jeng! sapa puan nora ni? hahahahaha! puan nora ni bini bos aku yang sengal tu la... Wife Baim Wong celup.. puan Nora ni pon inspektor jugak, tapi dia bertugas kat Bukit Aman... dia pun gila2 jugak sama macam asben dia.. hahaha!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review