Sahabat

Halaman

27 Mac 2012

kejohanan Bola Tampar Piala KP Selangor 2012

By Dalia Hassan at Selasa, Mac 27, 2012
dup dap dup dap rasa hati......

Kejap lagi perlawanan pertama kami dalam Pertandingan Bola Tampar Piala KP Selangor... harap semuanya berjalan dengan lancar.... InsyaAllah.... Cuma mood aku tak berapa nak stabil sejak petang semalam.... kenapa? ermmmm... ni semua my good friend, T~Ni punya pasal..... saja je nak sakitkan hati aku... dah sakitkan hati aku, bleh tanya aku ok ke tak? sendiri mau ingatlah... lantaklah! takder good friend macam dia pon takper la.... bila dah sakitkan hati aku, bleh salahkan aku balik sebab2 kenapa dia sakitkan ati aku... memang aku sakit ati sangat....
tahniah kawan....

Apa2 pun, aku nak fokus dalam game ni.... menang kalah adat permainan tapi aku tetap nak buat yang terbaik.... insyaAllah... harap aku tak nervous... tu la satu kelemahan aku dari dulu.... tak tau camana nak hilangkan rasa nervous yang sering melanda diri... huhu!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review